لاوین پرفوم

آشنایی با انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه

لاوین پرفوم

آشنایی با انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه


ادکلن باربری لندن عطری است زنانه و شیک  با رایحه ای شیرین و ملایم که توسط شرکت باربری درسال 2006 روانه بازارعطر و ادکلن شد .

باربری لندن زنانه Burberry London با ترکیب رایحه های گل و میوه های خوشبو مناسب روزهای پاییزی می باشد و برای بانوانی طراحی شده که دوست دارند همچون لندن افسانه ای ، دیگران را شیفته و مجذوب خود کنند .

نت ابتدایی باربری لندن ترکیبی از نارنگی و گل رز است.

نت میانی Burberry London ترکیبی است دوست داشتنی از رایحه های گل صد تومانی ، گل یاس و کلمانتین

نت پایه باربری لندن زنانه Burberry London مشک ، چوب صندل و نعناع هندی است.

ادکلن باربری لندن


ادکلن باربری لندن عطری است مردانه و شکیل با رایحه ای خنک و ترش که توسط شرکت بابری در سال 2006 روانه بازار عطر و ادکلن شد .

باربری لندن مردانه Burberry Sport با ترکیب رایحه های تند شرقی انتخاب مناسبی برای فصول سرد می باشد و برای آقایانی طراحی شده که به حس آرامش خود اهمیت میدهند .

نت ابتدایی باربری لندن مردانه ترکیبی از ترنج ، اسطوخودوس و دارچین است. 

نت میانی Burberry Sport ترکیبی است دوست داشتنی از رایحه های گل ابریشم و چرم.

نت پایه باربری لندن مردانه Burberry Sport تنباکو ، خزه درخت بلوط ، چوب گایاک و اوپوپوناکس است.

باربری لندن مردانه،ادکلن مردانه باربری لندن مردانه،قیمت ادکلن باربری لندن مردانه مردانه،فروش ادکلن باربری لندن مردانه،خرید ادکلن باربری لندن مردانه،فروشگاه عطر و ادکلن،عطر مردانه،لاوین پرفیوم،ادکلنBurberry London Men EDT، ادکلن اصل باربری لندن مردانه،ادکلن باربری

ادکلن لالیک انکر نویر


ادکلن لالیک انکر نویر عطری است مردانه و جذاب با رایحه ای تلخ و گرم که توسط شرکت لالیک درسال 2006 روانه بازارعطر و ادکلن شد .

لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire با  نام هایی نظیر لالیک مشکی و لالیک چوبی نیز شناخته شده می باشد و با ترکیب رایحه شگفت انگیز  و خاص خود ، انتخاب مناسبی برای فصول خنک می باشد و برای آقایانی طراحی شده که به رایحه تلخ علاقه دارند و برای سلیقه خاص خود احترام قائل هستند .

نت ابتدایی لالیک انکر نویر ترکیبی از سرو است. 

نت میانی Lalique Encre Noire ترکیبی است دوست داشتنی از رایحه خس خس  

نت پایه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire مشک و کشمیر است.

لالیک انکر نویر،ادکلن مردانه لالیک انکر نویر،قیمت ادکلن لالیک انکر نویر مردانه،فروش ادکلن لالیک انکر نویر،خرید ادکلن لالیک انکر نویر،فروشگاه عطر و ادکلن،عطر مردانه،لاوین پرفیوم،ادکلنLalique Encre Noire، ادکلن اصل لالیک انکر نویر،ادکلن لالیک

برای آشنایی بیشتر با ادکلن لالیک  انکر نویر اینجا کلیک نمایید.

ادکلن کرید اونتوس مردانه

 ادکلن کرید اونتوس مردانهعطری است مردانه و معتبر با رایحه ای تلخ و خنک که توسط شرکت کرید درسال 2011 روانه بازار عطر و ادکلن شد .

کرید اونتوس مردانه Creed Aventus با ترکیب رایحه های میوه و چرم انتخاب مناسبی برای فصول گرم می باشد و برای آقایانی طراحی شده که به کلاسیک بودن عطر خود اهمیت میدهند .

نت ابتدایی کرید اونتوس مردانه ترکیبی از سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج است. 

نت میانی Creed Aventus ترکیبی است دوست داشتنی از رایحه های گل یاس، گل رز، نعنا هندی و درخت توس( غوشه ) .

نت پایه کرید اونتوس مردانه Creed Aventus مشک، بلوط، وانیل و عنبرسائل است.

کرید اونتوس مردانه،ادکلن مردانه کرید اونتوس مردانه،قیمت ادکلن کرید اونتوس  مردانه،فروش ادکلن کرید اونتوس مردانه،خرید ادکلن کرید اونتوس مردانه،فروشگاه عطر و ادکلن،عطر مردانه،لاوین پرفیوم،ادکلنCreed Aventus، ادکلن اصل کرید اونتوس مردانه,ادکلن کرید

ادکلن دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱


ادکلن دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱  عطری است مردانه و لاکچری با رایحه ای تلخ و گرم که توسط شرکت دیور در سال 2011 روانه بازار عطر و ادکلن شد .

دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱  Dior Homme Intense 2011 با ترکیب رایحه چوب و مشک و گل انتخاب مناسبی برای فصول سرد می باشد و برای آقایانی طراحی شده که به داشتن رایحه خوشبو در مهمانی های رسمی و یا شبانه فکر می کنند.

نت ابتدایی دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱  اسطوخدوس است. 

نت میانی Dior Homme Intense 2011 ترکیبی است دوست داشتنی از رایحه های گلابی، زنبق، مشک گل خطمی

نت پایه دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱  Dior Homme Intense 2011  سدر، علف وتیور (خس خس) است.

دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱،ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱،قیمت ادکلن دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱ مردانه،فروش ادکلن دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱،خرید ادکلن دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱،فروشگاه عطر و ادکلن،عطر مردانه،لاوین پرفیوم،ادکلنDior Homme Intense 2011، ادکلن اصل دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱،ادکلن دیور